Veel gestelde vragen
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling kan je gemakkelijk via de website plaatsen. Plaats artikelen in je winkelmandje en vervolg de stappen in het aankoopproces.
Heb je vragen?
Vul het contactformulier in of stuur ons een berichtje via instagram of facebook pagina.
Moet ik verzendkosten betalen?
Barefoot baby hanteert de volgende verzendkosten:
Verzendkosten NL: € 4,50
Verzendkosten BE: € 9,50
Bestellingen boven de € 100,00 worden binnen Nederland gratis verzonden.
Woon je in Nieuwerkerk aan den IJssel? Dan bezorgen wij het gratis bij je! Je kunt gewoon bestellen via de website, d.m.v. je postcode in te vullen vervallen de verzendkosten.
Kan mijn bestelling worden ingepakt/als cadeau worden verstuurd?
Je bestelling wordt altijd verpakt. Maar is het bijvoorbeeld een kraamcadeautje? Geef het even aan bij de opmerkingen tijdens het afrekenen, dan pakken wij het leuk in!
Ik heb een bestelling geplaatst maar geen orderbevestiging/verzendbevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Het kan soms voorkomen dat de bevestiging in je ongewenste e-mail terecht komt. Mocht je daar ook geen bevestiging zien staan dan kun je contact opnemen met ons zodat wij het voor je kunnen nakijken.
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
Helaas is het niet mogelijk om bij Barefoot baby cadeaubonnen te kopen en/of te besteden.
Waar vul ik mijn kortingscode in?
Je kortingscode kun je invullen in je winkelmand.
Onder de artikelen staat een regel “Kortingscode invoeren”.
Daar kan de code ingevoerd worden.
Hoelang duurt het voordat mijn pakketje er is?
Gewoonlijk wordt je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen verstuurd.
Voor de levering van je pakketje verwijzen wij je graag naar de levertijden van Post NL.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien je je bestelling wilt annuleren, doe je dit door zo snel mogelijk een mailtje te sturen info@barefootbaby.nl. Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kan deze geannuleerd worden.
Bezorgen
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst bij Barefoot Baby, ontvang je wanneer je bestelling verzonden wordt een e-mail. Voor kleine bestellingen hoef je niet verplicht thuis te zijn, deze passen door de brievenbus.
Grote bestellingen worden als pakket verzonden. Wanneer je niet thuis bent om je bestelling in ontvangst te nemen, zal de bezorger een briefje achterlaten.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Onze levertijd is 3 tot 5 werkdagen mits op voorraad.
Echter is ons streven om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Maar kan door drukte soms afwijken.
Wanneer je pakket wordt verzonden ontvang je e-mail.
Betalen
Welke betaalmethodes zijn er?
Momenteel zijn er twee verschillende betaalmethodes beschikbaar tijdens het afrekenen van je winkelmandje. Het is mogelijk om met IDEAL of Bancontact te betalen.
Het lukt mij niet om een betaling te doen op barefootbaby.nl, wat moet ik doen?
Wanneer je problemen ervaart met het betalen van je bestelling, kun je proberen je bestelling in een andere browser (bv. Chrome, Safari of Internet Explorer) te plaatsen.
Blijft het probleem zich voor doen, dan verzoeken we je om het later nog een keer te proberen.
Retourneren
Hoe moet ik een bestelling retourneren?
Het kan natuurlijk gebeuren dat je bestelde artikel(en) niet passen of naar verwachting zijn. Je pakket retourneren kan via DHL of PostNL. Wanneer je je volledige bestelling of een gedeelte ervan wilt retourneren stuur dan een mail naar info@barefootbaby.nl. Na ontvangst van het pakket kan een retour binnen 14 dagen zonder voorafgaande melding worden teruggestuurd. Artikelen die aangekocht zijn tijdens de sale of in de outlet kunnen niet retour.
Wat zijn de kosten voor het retourneren?
Als je iets wil retourneren, betaal je zelf de pakketkosten om naar ons toe te sturen. Dit is afhankelijk welke vervoerder je kiest.
Moet ik mijn retour online aanmelden?
Helaas is het niet mogelijk on je bestelling online retour te melden.
Hiervoor verwijs ik je graag naar mijn retourproces.
Hoe zie ik of mijn retour is ontvangen?
Via de track & trace code van je retour (welke je ontvangt bij het afgeven van je retour) kun je zien of/wanneer wij je retour hebben ontvangen. Zodra de retour verwerkt is, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
Ik wil graag een artikel omruilen, hoe doe ik dit?
Helaas is dit niet mogelijk. Het handigst is om het artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.
Klachten
Ik heb een klacht over mijn bestelling:
Voor een klacht over je bestelling, kun je contact opnemen via de e-mail. Stuur een bericht naar info@barefootbaby.nl
Inloggen / Account
Ik kan niet inloggen, hoe kan dit?
Wanneer je problemen ervaart met inloggen, kun je proberen in te loggen via een andere browser (bv. Chrome, Safari of Edge). Blijft het probleem zich voordoen, dan verzoeken we je om het later nog een keer te proberen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik toch inloggen?
Je kunt via de inlogpagina kiezen voor de optie ‘Wachtwoord vergeten’.
Wanneer je je mailadres invult, zal je een mail ontvangen om je wachtwoord te resetten.
Ik heb geen e-mail gehad voor het resetten van mijn wachtwoord?
Controleer of de mail eventueel in je map ongewenste mail is binnengekomen.
Is dit niet het geval dan verzoeken we je contact op te nemen via de e-mail.
Comfy Luna
Wat is de gebruiksaanwijzing voor Comfy Luna?
Klik hier voor de gebruiksaanwijzing.
Van welk materiaal zijn de pittenzakjes gemaakt?
De zakjes zijn gevuld met biologisch gereinigde kersenpitten.
Waarom gebruiken jullie kersenpitten?
De voornaamste reden dat wij kersenpitten gebruiken is omdat ze ook gereinigd kunnen worden. Word het zakje onverhoopt toch vies, dan kun je deze met een handwas of met de wasmachine weer schoon maken.
Waarom het kussentje in de vorm van een maan?
Het kussentje in zo ontworpen dan het perfect om het lichaam vormt. Dankzij deze vorm wordt ook het gevulde maagje van de baby ontzien.
In wat voor verpakking wordt Comfy Luna geleverd?
Comfy Luna wordt geleverd in een 100% katoenen zakje. Zo hebben we geen onnodige verpakkingsmateriaal om weg te gooien! Dus helemaal milieubewust!
Wholesale
Zijn de producten van Barefootbaby ook beschikbaar voor wholesale?
Onze producten zijn ook voor wholesale beschikbaar! Lijkt het jou leuk om Comfy Luna ook in jou webshop of winkel te verkopen? Maak dan snel hier een account aan en je komt direct in onze wholesale pagina!
Hoe kan ik een wholesale-account aanvragen?
Je kunt een wholesale-account aanvragen door naar het B2B portaal te gaan. Hier kan je direct een account aanmaken met jouw KVK nummer.
Wat zijn de minimale bestelhoeveelheden ?
Onze minimale bestelhoeveelheid is 10 stuks per bestelling.
Bieden jullie een korting op de eerste bestelling?
Ja! Op je eerste wholesale-bestelling ontvang je 10% korting. Gebruik hiervoor de code: WHOLESALE10 Deze code is eenmalig te gebruiken per klant.
Hoe lang duurt de levertijd?
De levertijd is gemiddeld 3-5 werkdagen, afhankelijk van de voorraad en ordergrootte. Indien het langer duurt, ontvang je hierover een mailtje.
Welke betaalopties zijn er?
Je kunt betalen via iDeal, creditcard of Klarna.
Kan ik Comfy Luna onder mijn eigen merk verkopen (private label)?
Nee, Comfy Luna wordt alleen verkocht onder het merk Barefoot Baby.
Kunnen jullie mijn bestelling als cadeau verpakken?
Nee, wholesale-bestellingen worden standaard verpakt in onze 100% katoenen opbergzakjes.